Blää

Idag är jag hur trött som helst och skulle helst vilja ligga hemma i sängen och sova. Gårdagens träning var kanske lite för mycket, dock har jag ingen träningsvärk. Det verkar heller inte som om det vill hända något roligt idag heller. Emelie är sjuk, jag fick inte byta till privatekonomi och man får lektioner inställda och får sitta i skolan och vänta i typ tiotusentvåhundratrettiofyra tråkiga timmar på nästa lektion. Däför blev jag lite förvånad när det stod så här i mitt horoskop:

Oxen 21/4-21/5

Extra lovande tisdag för dig som är singel, men även för övriga blir det gott om roliga händelser.

Inte för att jag vet om jag ska tro på dem eller ej, men på något vis vill jag det. Fast dagen är ju inte slut än och tuppluren när jag kommer hem eller kvällens fotbollsträning kan ju fortfarande rädda mig. Man skulle ju kunna säga att något kul kanske hade hänt om jag var singel, men då hade jag inte varit i hop med den enda som förgyller dagen just nu.



Alex & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0