Dålig morgon, dag och Madonna

Man skulle väl kunna se det som om jag vaknade på fel sida i morse. Men nej. För idag känns det som om alla verkligen går in superhårt för att förstöra min dag och stressa upp mig. Och det har pågått ända från den minut och öppnade ögonen, tills nu och det kommer förmodlingen fortsätta hela dagen. Snacka om att ha ha en dålig dag med uselt humör. Vill bara gå och lägga mig igen.

Trodde verkligen att min dag skulle skulle börja se ljusare ut när jag äntligen fick sitta ner i lugn och ro, äta frikost och läsa tidningen. Men så får man se att det är ett uppslag i GT där det står om någon skandalgrej Madonna har gjort på någon turné. Liksom kan inte den jävla kärringen sluta med att ge ut nya låtar och videos där hon försöker se ut som en 25-åring, och vara hemma och ta hand om sina barn i stället? Hon är ju faktiskt närmare 50+, eller så är hon redan det. Det finns säkert ändå någon stackars sate som är yngre och skulle mer än dö för att få hennes plats i rampljuset?

För att sammanfatta det här kan jag säga så här: Att dagens känsla är att alla vill förstöra för mig, vilket gör min dag och mitt humör bedrövligt. End of discussion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0