Feeling Good



Just nu känner jag mig så jävla grym. Jag tränar 6 dagar i veckan, som jag inte har gjort på evigheter. Jag äter hälsosam mat, förutom på lördag då jag äter lördagsgodis eller vad man ska kalla det. Dessutom äter jag vitamintabletter varje morgon.

Detta har gjort att jag börjar känna mig piggare och gladare varje dag. Smiley på det. Så jag ska försöka fortsätta med det här och då kanske det blir ännu bättre. Därför tycker jag att alla andra borde testa det med! Liksom det är till och med så bra att jag kan unna mig att säga att jag är riktigt riktigt duktig. HAHA. Och det kommer bli ännu lättare när jag väl har fått mitt gymkort på westcoast. Som avslutning kommer något skittöntigt: Ullis är bäst, ingen protest! Hahahahahahah.


Kommentarer
Postat av: Emelie

you are so gooood ullan:D

2008-08-28 @ 20:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0