Finally Home

Rätt gott att vara hemma nu efter att ha gått mer än FÖRLÄNGE med förmodligen världens två segaste personer på Torp. Har nog bestämt mig för att rata Torp ett bra tag framöver nu, eftersom man bara får negativa känslor av att gå där. Och dem känslorna är att man måste köpa något. Det suger. Man vill ju liksom inte köpa saker för att man känner sig tvungen, utan för att man har lust.
Skulle egentligen bara ha köpt ett par skor idag men självklart köpte jag något mer, vilket var en jättemysig grå lång tröja på HM. Förhoppningsvis kommer jag använda den mycket. Annars kommer jah hitta den i långt in i garderoben om sisådär några månader och ångra att jag ödslade pengar jag kunde ha sparat på något helt onödigt.
 
Fick också armbanden som Sandra hade köpt till mig. Antar att jag får bjuda henne på något gott nu. Lite tråkigt bara på att jag typ är värdelös på att laga mat. Annars vet jag inte vad som händer nu ikväll. Blir nog en till hemmakväll. Fast i dag tillbringar jag den i alla fall med Sandra. Kanske kan man dra in till "byn" och spana på lantisar? Finns ju ändå inte så mycket  annat att göra i den här hålan.

Now I'm out of here. Bye.

Nya skor  Skorna jag köpte.                                                Min nya tröja      Och tröjan.
Armbanden jag fick av SandraSlutligen armbanden jag fick.


Kommentarer
Postat av: tess

snygga skoor :D

2008-08-23 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0