Körkort, Here I Come!

Har övningskört idag igen, eller igen och igen, för sjätte gången så att säga. Och... det gick jättebra! Enligt mig och mina kära kamrater som körde efter mig med mopparna i alla fall. Jag fick i alla fall inga kärringstopp (som någon kunde se i alla fall), jag gjorde inga konstiga växlingar, men bäst av allt: jag körde inte upp på några trottoarer, körde inte på någon/något eller krockade! Det ända jag måste träna lite mer på är smågrejer, eller det säger i alla fall min snälla far. Men vem vet, aknske han ljuger för att göra mig glad.

Så nu känns det som att körkortet inte är mer än 8 månader borta, för jag ska ta det så nära min födelsedag jag bara kan. Måste känna att det är en härlig känsla att sitta bakom ratten i pappas volvo och "glida" runt i samhället. Haha. Jag låter som värsta volvoraggaren, men icke! När jag får mitt körkort ska jag spara ihop till en jättegullig liten bil som har någon rolig färg, så då kan alla räkna med att jag är chaffis. Aa, varför inte, vi kan ju börja och planera redan nu så vem vill ha skjuts?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0