MorsningKorsning!

Eller a det är inte precis morgon för mig längre, vaknade halv nio kontigt nog. Men för en del morgontrötta är den nog god morgon långt in på eftermiddagen.
I alla fall det blev inte så mycket med filmtittandet igår. Fastnade framför Paradise Hotel istället. Egentligen förstår jag inte hur det kan vara roligt att se på, eller att folk följer det överhuvudtaget. Antar att det är intrigerna och kärleksomloppen som drar. Och jag kan erkänna, jag tycker att det är roligt att höra på andras diskussioner som lätt spårar ut. Speciellt när det handlar om en rätt så oviktiga saker som inte spelar någon roll.  

Ska snart sticka iväg nu för jag ska till torp och göra slut på lite pengar med Sandra. Skulle vara rätt roligt att hitta ett fynd faktiskt. Inte för att jag behöver mer kläder just nu men det är ju alltid skoj att titta.
See you later!

Jag och Sandra på Skara Sommarland i somras.
Jag och Sandra på Skara Sommarlans i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0