SandraAldegren

Har pratat igenom saker och ting med Sandra idag så allting känns mycket lättare nu. Eller i alla fall lite. Fattar inte hur jag har klarat av att gå inne med alla dessa tankar i så många år, när det var så lätt att få ut dem ur munnen när jag väl kom i gång. Ska nog fortsätta på det viset, alltså inte att hålla allt inom mig, utan det ska ut ut bara ut! Blir ju helt virrig annars och kan inte fokusera på saker som är det viktigaste egentligen.  Så med andra ord kan ju Sandra få räkna med att få lyssna på mina problem i fortsätting, för du är en utomordentlig lyssnare min älskade vän.

Kommentarer
Postat av: Sandra

De gör jag gärna ska du veta!! :P Haha

2008-09-01 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0