Tantgympa

Nu är jag allt på bättre humör. Har precis kommit hem, efter att ha varit på TANTGYMPA, och sitter just nu här med en supergod Smoothie bestående av vaniljyoughurt, jordgubbar och hallon. Måste säga att jag beundrar alla gamla tanter som orkar gå på den här gympan med alla dessa hopp och skutt. För man måste erkänna, det är allt rejält jobbigt. Fast just den här gången var det lite mindre ansträngande eftersom det var första gången efter sommaren.

I morgon börjar gratisveckorna på WestCoast så då ska jag gå på dem och efter det ska jag (nog) skaffa gymkort där för nu börjar hårdträningen. Inte för att jag vet till vilken nytta, men jag kan väl dra till med att jag kanske blir piggare i sådana fall och kanske, kanske kan plugga lite extra om kvällarna? Man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Gympa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0