The very first

Tjenare får man väl säga då.
Har funderat länge nu på att starta en blogg och nu har jag jag äntligen fått tummen ur och gjort det
och det här är mitt första inlägg så att säga. Egentligen vet jag inte vad det blir av den här bloggen, men jag hoppas att det blir bra.
Själva idén med bloggen är att jag ska få rensa min hjärna och låta andra (om det är någon som vill) ta del av mitt liv, mina åsikter mm. 
Jaa, vad ska man då skriva nu då? Hm, det är fredag och jag ligger i min säng och pysslar. Orkar inte göra något annat eftersom jag inte riktigt har vant mig att gå upp vid 6 än för att pallra mig i väg till skolan. Men, men jag ska väl inte klaga. Har ju som sagt längtat till skolan i alla fall halva sommaren. och min nya klass verkar vara helt okej, schemat ska man väl inte säga för mycket om men kurserna som jag ska läsa känns roliga allihopa. FÖRUTOM samhällskunskapen som verkar riktigt piss. Synd bara att man ska ha en gullig lärare i den så att man måste tycka att det är kul bara för det.
För övrigt vet jag inte vad jag ska göra i helgen. Ska i alla fall antagligen träffa sandra imorgon för hon har  äntligen kommit hem från sin resa. Har saknat henne enormt mycket. Hoppas också att armbanden, snälla hon, har köpt till mig är fina.

But now ska jag sätta på någon blödar film och chilla extra mycket.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0