4e advent

Det börjar närma sig nu. DET BÖRJAR NÄRMA SIG NU!!! Två eller tre dagar kvar, beroende på hur man räknar. Men vi säger två. Och det märks att det är nära. Jag har nästan lite ont i magen av spänning, så jag slår vad om att jag kommer åka på julklappssjukan i år... Gött, för det betyder att jag kommer få en julklapp en dag tidigare.

Mormor håller på att plocka fram tomtar och jag skojar inte när jag säger att det är typ 1000 stycken. Men blir nästan rädd. Tomtar är faktiskt jävligt läskiga. Har alltid tyckt det till och med nu när jag är 17 bast. Men det är bra. Julen är barnens tid som man brukar säga.



Jag säger ju att det är många. Dessutom är det bara hälften som syns på bilden
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0