ångest, ångest, ångest

Var på torp förut och handlade förjävla mycket. Och det känns inte bra nu i efterhand... Hadlade liksom två par skor, en klänning, ett par jeansleggings och en t-shirt. Jag tycker ju om det och så men jag skulle inte köpa något just nu hade jag ju bestämt. Men så fick det med den planen. Får väl tänka att jag i alla fall tycker om det. Här är det jag köpte i alla fall:

 

Kanske inte supersnygga, men jävligt sköna.



10 cm hög klack. Undrar hur det här kommer gå.



Nyårsklänningen kirrad.

Alex hade köpt mössa+ vantar som jag bytte till en nya mössan och den kan jag lova att han inte kommer få ha ifred. För den är varm, skön, stor och snygg. Också köpte jag min sista julklapp med. Asskönt. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den lila klänningen tänkté jag köpa te dig i julklapp men jag ångrade mig ;)

2008-12-15 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0