bla, bla, bla...

Fick chansen att komma hem till Annie i går. Det hade varit mysigt. Men självklart somnade jag i soffan.... Så jävla typiskt.
Men gott var det i alla fall. Fick i ala fall sett på halva Nu är det jul igen och hela 90210, vilka var mina tv-planer för måndagen. Det var ju bra det i alla fall.

Sedan drog jag upp hit till Foss med Alex. Han hade lånat 5 filmer av Oliver som vi skulle se på, så vi bunkrade upp oss i soffan med fruktsallad, saft och salta pinnar. Men såklart fungerade inte den filmen jag kunde tänka mig att se av dem filmerna, så Alex fick välja. Grandma's Boy fick det bli och jag skojar inte när jag säger att det fan är den sämsta jävla filmen som någonsin gjorts. Hur töntig som helst. Såg i och för sig aldrig klart den. för efter halva tyckte jag att det fick räcka. Jag gick och lade mig.

Eftersom det här skulle vara den sista riktiga sovmorgonen på 3 dagar (jobbiga syskon/plastsyskon kommer) hade jag planerat att sova länge. Dock blev det inte riktigt som man har tänkt sig. Alex och Lars åkte till torp vid 9 för att Lars orkar inte med alt folk. Men ändå men åker ju inte dit en timma innan det öppnar när det tar 10-15 minuter att åka dit?
Aja, jag kunde i alla fall inte somna om efter det, på grund utav att det känns som om det snart är Alex hus tur att få ett besök av inbrottstjuvar.

Och här sitter jag nu.

Kommentarer
Postat av: Kossan jossan

Är de mkt inbrott i munkedal eller vad?

2008-12-23 @ 13:55:35
Postat av: Ullis

ja rätt så, speciellt på foss :(

2008-12-23 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0