CAN YOU PLEASE STOP LOOK AT MY ASS?

Munkis i all ära, men why da hell har alla jävla peddos flyttat hit? Eller varför måste dom som inte bor här spendera sin sviniga tid här? HUH? Var ute och gick förut och jag lovar att det säkert åkte/gick förbi 50 gubbar som kollade in min röv. Fattar inte ens varför, jag hade mjukisbyxor så den inte ens syntes och om jag hade haft något annat på mig hade ingen velat se den en då. Jävla peddogubbar. Har ni inget liv eller? Äckliga svin som inte kan hålla sig till sin fru, om de nu ens har någon. Kanske har frugan redan lämnat det perverse jäveln?

Men vi får ju inte glömma de "trevliga"polackerna som just måste bo i kära Munkis när de jobbar i Göteborg. Det måste ju finnas något bättre ställe där de kan uppehålla sig. Det är inte det att jag är rasist, men detkänns inte så kul när dom står i ett hörn ochråglor på ens mer privata delar och viskar om en när man antingen går förbi eller helt enkelt är i affären.

Orka att man typ ska behöva vara rädd för att visa sig ute mitt på ljusa dagen.
SSSSSAAAAAAAVVVVVE MEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0