EL DIA PASADO

I går ja... Australia på bio. Riktigt jävla bra var den. Alltså rekommenderar jag den starkt. Liksom det var action/drama/roligt/tårdrypande på samma gång. Yes, det var allt en helt del som snyftade till då och då. Bland dem SAndra som riktigt bölade. Själv höll jag mina kinder torra, eftersom jag hade så jävla ont i magen. Alltså kom jag inte in i filmen så jättebra. Men den var super. Synd bara att filmerna ska ha så jävla mycket reklam innan så att man missar bussen hem så att stackars mormor och morfar får åka och hämta en. Bummer.

Men det absolut bästa på hela kvällen...När jag och Sanrda gå till bilen vid Kampenhof, ser vi att det är någon som står och bankar på dörren innifrån. Ser att det är Henrik som har blivit inlåst. HAHAHAHAHAHAHA hur fan lyckas man bli inlåst på Kampenhof? Riktigt jävla klantigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0