fan va gööööööött

Mötte upp Sanna på torp förut. Egentligen var det ju inte direkt planerat att jag skulle dra dit men jag var tvungen att vara räddaren i nöden. Hon kunde nämligen inte komma på något att köpa till sin Papi i julklapp. Men när jag kom var det kirrat på 10 röda. Är jag bäst eller är jag bäst?

Men fan vad glad jag är för att jag åkte till torp för annars hade jag inte upptäckt en väldigt, väldigt bra sak på typ två dagar. Det var så här då att jag skulle ta ut pengar för att vi skulle fika. Fast så skulle jag ta ett kontoutrag först för att se hur mycket pengar jag hade och då såg jag att hade 2300 också stod det att jag hade fått 1700 i lön. Och jag tänte "What? Jag har då fan inte jobbat sen i Augusti? Stööört ." Kom sedan på efter att ha ringt till halva jordklotet och berättat den glada nyheten att det måste  vara semesterersättningen som har kommit. Men whatever, så jävla gött. Det kunde inte bli bättre. Vilken julklapp! Mmm, det är kommer jag suga på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0