gårdagen

Åkte in till torp vid halv 12. Var där i typ 3 timmar. Sheeet, vad mycket folk det var. Man fick typ knö sig in i affärerna. Jag, mormor och morfar fick i alla fall tag i några julklappar också fick jag mig ett par nya leggnings.
Sedan så åkte vi till Laxrestaurangen i Ljungskile för att fira min morbror som fyllde år. Och fan vad gott det var.
Grillad lax, färskpotatis och limeaioli. Mmmmmmmm.



Den supergoda maten

Sedan när vi kom hem slog vi in julklapparna innan jag drog upp till August på fest. Det var väl sådär. Inte så kul och sitta och titta på när alla andra dricker när en själv inte gör det. Fick dock en nostalgi skiva av August med lite sköna låtar på. Ska nog dela med mig av nårgra lite senare. Förretsen så måste jag säga att det var skitkul att träffa Jocke igen, var ju ett tag sen. 



Jag och Jocke



Johan och Jockte visar sin trogna kärlek

'

Emelie och ett av sina kap för kvällen


 

Kommentarer
Postat av: emza

ULRICA:@

hahaha

2008-12-14 @ 17:02:43
Postat av: Anonym

haha du är alltid på torp!

2008-12-14 @ 17:53:17
URL: http://mjochcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0