hjälp mig nr. 100000000

Gud vad jag ber om hjälp jämt. Har märkt det nu.
I morgon ska jag i vilket fall hålla ett demostrativt tal på retoriken. Alltså ska jag försöka "sälja" en sak, eller typ gör så att åhörarna också vill ha den saken. Helst ska det vara något roligt som man kan berätta och hitta på mycket om. Jag ska kunna använda min otroligt begåvade fantasi helt enkelt. Talet ska vara 3 min långt.
Själv har jag några förslag; penna, sjal, fotboll, fotbollsskor. Dock så känns det inte som om dem kan kirra hela grejen.
Så är det så här:
Alla som läser på min blogg idag (om det är några) måste lämna minst ett förslag om vad jag kan snacka om.
Hajar ni läget?
Gött. Taack kompisar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm svårt detta... men jag tycker du ska snacka om typ tandborste eller nåt sånt som egentligen är självklart! ;) kanske ett as dåligt tips men...

2008-12-10 @ 14:12:32
Postat av: caroline

Plattång,rakhyvel, Data?

haaha finns massa välj något!

2008-12-10 @ 14:47:59
URL: http://caroolineb.blogg.se/
Postat av: systeer

i alla fall inte fotbollar för de köper inga ;)

2008-12-10 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0