ho ho ho

Jaha då var det juldagen helt plötsligt. Konstigt att det går så fort när man har roligt... Julafton var i alla fall jättebra och jättemysig. Ända minusen var väl maten (jag hatar julmat) och att jag och Alex fick stressa lite, då vi skulle hinna vara med halva min släkt och hela hans. Men, men det funkade. Tomten kom också, det var Alex pappa som var det både hos oss och hos Alex. Gud vad nöjd han var över att ingen här hos oss förutom jag och Alex kände igen honom. Jäkla stolle. Han hade med sig massa paket, och jag fick allt en hel del som jag önskade mig. Och Alex släkt är ju bara så himla gullig, jag fick nästan lika mycket paket av dem som av mina egna. Snuttisar. Tänker inte skriva vad jag har fått än, har några kvar att få så det ska bli en ordentlig summering till helgen. Är i alla fall väldigt glad över att det inte var någon som klagade över klapparna dem fick av mig. Som jag har märkt är ju mina ge-bort-i-julklapp-tankar ganska bram då jag har fått hjälpa en hel del med vad dem ska ge bort. Bland dem Sääänny snuttissss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0