ISABELLA FUCKING LÖWENGRIP

Blondinbella: - Jag är antagligen den mest hatade tjejen i Sverige.

Okej? Kan fan inte sluta störa mig på henne. (Sheet, vad jag stör mig på saker, ska sluta snart.) En del tror säkert att jag bara gör det för att jag är avundsjuk på henne. Men helt ärligt; jag skulle inte orka leva hennes liv. Man vill ju liksom ha lite privacy ibland. Förstår heller inte riktigt vilket jävla liv det är att rännna runt om hon gör.

Självhar jag bojkottat hennes blogg. Eller i alla fall tills jag får extremt jävla tråkigt. För det är ju liksom så här: Vi läser hennes blogg, hon få pengar, hon springer runt och blir stressad, beklagar sig på bloggen och folk läser. En jävla cirkel.
Så om vi skulle sluta läsa så slipper hon beklaga sig om sina problem. Detta smarta kom Sandra på så en eloge till henne. Jävligt störande att bloniiibella ska vara med i Let's Dance också. Stay away.

Hur orkar jag egentligen?

Kommentarer
Postat av: emma

hon är fan grym ju! orka klagaa ;)

2009-01-06 @ 14:26:02
URL: http://superemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0