lääääs du bara

Äntligen hemma! Vilken dag det har varit. Ska dra de största händelserna:

1. I går bestämde jag mig till sist för att min tal skulle handla om min sjal. Jag skrev det men var verkligen inte nöjd. Och gissa vad som kommer upp på matrasten? Jo, Erik berättade för mig att världens pluggis har valt samma ämne som mig. Jag tänkte bara "Herre Gud vad ska jag göra nu?". Gick på dirr och pratade med henne, och det visade att vi skulle säga typ exakt samma saker. Ännu värre liksom med tanke på att hon typ är bäst på att hålla tal. Så det ända jag kunde göra var att skriva om mitt tal och lära mig det, vilket jag ockås gjorde. Men det bästa var att det blev mycket bättre och att jag totaly nailed it på framförandet!!!!!!!!! YES! 1-0 till Ullis. Ne men, det var tur att jag ändrade för hennes va fan bäst med världens inlevelse och allt.

2. Passade kussen. Ååå gullungen. När han grinade innan min moster skulle gå trodde jag att det skulle vara kört. Meeen han lugnade ner sig. Och efter lite gnäll på grund utav att han var så trött somnade han så sött i mitt knä. Så himla mysigt. Dock så hann han inte sova länge innan dem kom tillbaka för då vaknade han. Dagens goda gärning.

3. Klippte mig. Eller ja knappt det toppade det bara. Skulle egentligen ha klippt mig så som hon ska klippa mig på gesällen, men då skulle det bli för kort tydligen. Så gött var det. Men vi snackade lite om en permanent hon ska göra då också och då sa vi att hon ska permanenta mitt hår om hon ska göra en långhårspermanent. Hoppas nästan på det för jag vill ha lockigt hår! Sen så pratade vi lite om hårmodevisningen då jag sak vara modell för henne. Jag ska antagligen vara Jord. Göör spännande.


Guud vad jag babblar. Nu har jag i vilket fall skrivit av mig så nu behöver ingen fråga hur det gick igår imorgon... Gööött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0