lovely friday

Thank God it's friday. Jag njuter för fulla muggar. Känner att den här helgen kommer bli så jävla skön. Idag blir det till att slappa för fulla muggar. Men imorgon då smäller det. Mer kan jag dock inte säga, i fall om att Emelie ser det här. Kan berätta att hon fyller på tisdag, but that's it. Sedan blir söndagen inte så toppen i och för sig. Måste plugga, fast vad gör men inte för att få ta det lugnt de andra dagarna.

Höll förresten mitt förbaskade tal idag. Det gick faktiskt jättebra, även fast jag spände mig så mycket så att jag knappt fick någon luft. Dock så tror jag nog att de andra tyckte att mitt tal var lite konstigt. Men, men det tyckte inte jag so what's the problem.

Vet inte om jag återkommer mer idag men annars ha en fett nice fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0