ojojojojo

ojojojojoj vad jag har ont i mina stackars händer. Spelade volleyboll på idrotten och eftersom jag inte precis är världens stjärna händer det att bollen träffar fel i bland. Men så är det ju så att jag har ont på fler ställen på kroppen. Till exempel i huvudet för att killarna i min klass beter sig som barnungar och ska skjuta bollar på varandra, fast då träffar dem sjävklart MIG!
Också har jag sträckt ljumskarna helt plötsligt. Skitkonstigt jag gjorde inte ens en onormal rörelse. Men yeah yeah that's the spirit.

Hade spanskaprov förut med. Gick väl hyfsat. Svarade i alla fall, dock kan läsförståelsen ta sig i arslet så svår den var. Fast i sådana tillfällen är det bra att något smartass kom på att man kan chansa, då det var den metoden jag använda mig av. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0