sammanfattning av julklappar julen -08

  • Kläder
  • Mössa, Vantar, Halsduk   x2
  • 2 Väskor
  • Presentkort på Bio, MQ, Indiska och The Body Shop
  • Ljus
  • Massa smycken
  • Köksredskap
  • Våffeljärn
  • Parfym
  • Avslappningskit (Skiva, massagekula)
  • Massageolja    x2
  • Muggar
  • Massor av bodylotion, bodyscrub och shower gel
  • Smycken
  • Sminkborttagning
  • 2500 kr
  • Lotter (Vann 10kr)
  • Kort på mina urgulliga kusiner
  • Skolgrejer

Hm, vet att det är något jag glömt. Men det är det ända jag ser så jag orkar inte räkna upp mer. Jag är helnöjd!


Kommentarer
Postat av: caroline

jääääävlar va saker!

du hade varit snällll

2008-12-26 @ 22:50:51
URL: http://mjochcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0