SHOPPING ALL DAY LONG

HerreGud mina fötter värker så jag dööör. Satan asså. Gick upp 8 i morse och från dess har jag varit på IKEA, i Göreborg och på Torp. Galet, har handlat sjukt mycket också. Skoj skoj. Detta har handlats: 

  • 24 champange glas. (För 24 kr)
  • Ljus.
  • Förvaringsboxar.
  • Jacktröja till nyår.
  • Örhängen.
  • Armband.
  • Strumpbyxor.
  • Lila T-shirt med Bambi på.
  • Hörlurar. Ääääääääääntligen.
  • Svarta Chinos. (125 spänn. Gött.)
  • Långt vitt linne.
  • Stor svart t-shirt.
  • Svart/Vit randig långärmad t-shirt.
  • Ansiktsmask.
  • BH och trosor.
  • Nattlinne.
  • Ring.

Herregud listan var lång. Men fy fan vad störande det var förut. Fick ju persentkort på Indiska av mammi i julklapp. Pch när vi var i Göteborg hittade jag massa på Indiska som jag ville ha. Men just idag, när jag skulle handla, funkade inte presentkorten. Det gick inte att lösa på något sätt. Trodde att mitt liv skulle gå under. Fast som tur var fanns det jag skulle ha på Indiska på torp, så alla blev nöjda och glada. CRAZY DAY!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0