tänker med röven

Snacka om att jag var trög i går. Skulle åka till spelbiten och ladda på mobilen. När jag kom dit kände jag efter mitt bankkort i jackfickan men jag hittade det inte. Och då tänkte jag "Fan nu får jag åka och hämta det". Men som tur var så jobbade Sara och kunde betala åt mig. Vilket ängel hon är. Fast sen när jag hade tackat för mig och skulle gå märkte jag att kortet låg i byxfickan istället. Jag vet fan inte vad jag tänker med i bland asså. Tur att Sara kunde vara räddaren i nöden. Dock så känns det lite jobbigt med tanke på att jag fick slösa på hennes London pengar, då hon åkte dit i natt.
Aja, hoppas i alla fall att du får en trevlig resa Sarri!

Kommentarer
Postat av: sarri

hahah, ja du är lite trög!:P

2008-12-09 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0