VI HADE I ALLA FALL TUR MED VÄDRET - IGEN

Yes, mannen. Såg den på bio med Alex, mormor och morfar. Bästa gänget. Innan blev vi bjudna på mat på Rådhus Cafét av gubben som äger stället. Måste då säga att det är gött att morfar har kontakter. I vilket fall, filmen var nog den första svenska filmen som jag har tyckt var rolig. För den var enormt rolig. Fy fan vad vi skrattade. Gösta är ju bara så jävla go. Tror nästan att jag och mormor var dom som skrattade mest i hela lokalen. Hon kan allt vara helvild om hon vill den "tanten". Sötnos. 

"Grejen är.. alltså så fort jag såg dig Gösta så tänkte jag fan det där mannen har en jävla koll alltså han vet vad han gör han har alla getterna hemma. Exakt precis så tänkte jag." 

Jävla dumhuvud. Men det roligaste var fan när giraffen stoppade in huvudet i bilen. AHAHAHAHAHA riktig svensk jävla humor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0