America's next top president



Hm, vem ska man välja att "heja" på? Sötis-Apan eller Stenåldersmänniskan?
Egentligen är jag väl inte precis så jätteinsatt. Men jag väljer Obama, eftersom McCain verkar likna Bush alldeles för mycket och jag orkar inte med att höra om en till människa som jag bedrövliga saker mot världen.
Dock så säger alla att det är "opraktiskt" att välja Obama eftersom han säkert kommer bli mördad, men hallå?? Han har säkert 1000 säkerthetsvakter och det är faktiskt så att McCain är baske mig 72 jävla bast så han kan ju tuppa av när som helst stackarn. Nej, så enligt mig är det nog lite mer "opraktiskt" att välja McCain för o man tänker på oddsen har nog Obama oddsen på sin sida när det gäller om vem som ska leva längst.

Är förvånad över att jag ens har lagt min energi på att tänka på det här. Men i vilket fall, vem tycker ni ska vinna?

Kommentarer
Postat av: määddy

obama, ser upp till han! vill va lika brun och smart

2008-11-03 @ 18:18:12
Postat av: Jossan!

Obama, ja ska med bli president ;)

2008-11-03 @ 21:08:13
Postat av: Ullis

det skulle passa dig jossan! ;)

2008-11-03 @ 22:16:51
Postat av: Felicia

Det är svååårt:O men jag tror faktsit jag hejar på Obama som alla andra.. tråkigt men sant:)

2008-11-04 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0