As boring as you can be

Jag är nog världens tråkigaste människa. Åtmisntone känner jag mig som det, på grund utav att jag känner att jag inte hittar på något på helgerna. Men jag orkar liksom inte, är dödstrött efter 5 jobbiga dagar i skolan. Har typ ångest. Dock kan alla inte alla göra allt, så då får jag vara den personen som sitter hemma. I alla fall idag, för i mrogon ska jag verkligen försökta att hitta på något. Kan inte fortsätta i det här mönster. Eller är det ens ett mönster, för det är ju inte precis att jag softar varje helgen. Peppar, Peppar man måste ta det chill ibland också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur? älskar annie leibovitz!

2008-11-07 @ 23:32:18
URL: http://alexandradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0