back to normal

Sista dagen på lovet. Skola imorgon. Här borde det stå NEEEJ! Men inte. Jag tycker faktiskt att det ska bli skönt att komma in i rytmen igen. Jag vet ändå inte vad jag ska göra under dagarna. Trodde verligen att jag skulle göra massa saker det här lovet, men nu när jag tnker tillbaka kommer jag inte ens i håg vad jag har gjort för ja just det, jag har inte ens gjort något. Kanske är det bra ändå. Inte vet jag.

Skulle ju ha pluggat, men som nästan alla andra sitter jag här nu på söndag eftermiddag med typ hela högen framför mig. Typiskt.  Är det lov så är det antar jag. Just den här ledigheten fungerade det visst inte det här med att utnyttja tiden. Tyvärr. Känner mig i alla fall utvilad och laddad inför de 7 skolveckorna innan jullovet. Ska baske mig börja räkna ner nu.  35 skoldagar kvar till jullovet. Det är inte så fasligt långt ändå.

Kommentarer
Postat av: maddemann

deee är la 6 veckor eller:)? vi slutar ju v.51?

2008-11-02 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0