bäst på att komma sist

Vi förlorade alla matcherna och kom förmodligen sist. För att ha något att skylla på kan jag då fråga den som bestämmer ödet varför han/hon aldrig låter turen vara på vår sida. Först och fräsmt kommer vi i den svåraste gruppen och sedan måste självklart alla våra chanser (som är bra) gå i ribban eller stople ut istället för in. Fattar inte varför.

Måste erkänna att jag inte var direkt taggad idag. Tycker nästan att det var onödigt att åka dit när vi ändå visste att vi skulle förlora. Visst det var väl trvligt och kul, men just idag efter en hemsk natt skulle det nästan ha varit skönare att ligga hemma i sängen. Dålig inställning, jag vet, dock är jag verkligen inte på bra humör just nu. 

Ska baske mig lägga mig i sängen och ta igen mig lite.  

Kommentarer
Postat av: hannah

ah fan ni hade lite otur, men tyckte ni va bra<3

2008-11-23 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0