Bullshit

Dagens ämne: SKITSNACK BAKOM ANDRAS RYGGAR! Fy fan vad jag hatar det. Det gör mig tokig. Visst jag erkänner, det händer att jag också gör det i bland. Men vissa människor gör verkligen inget annat än att snacka skit om kanske en av sina bästa kompisar, bakom ryggen på honom/henne. Liksom varför? Är det för att den personen inte har något intressant att berätta om sitt eget liv eller? Jag tycker i alla fall att det är enormt jävla störande. Och att folk kan gå så jävla långt, gör mig upprörd och ledsen.

Det måste ju finnas någon gräns någonstans på vad man säger om folk. Man kan ju liksom inte må bra om man känner att man absolut måste tracka ned på sådana man känner. Antar att jag pratar ur mitt egna perspektiv, då jag i alla fall tycker jag är hyfsat ärlig eftersom jag brukar säga vad jag tycker, men ändå vet vad man ska hålla inne med. Så kanske överdriver jag, men en del personer borde verkligen tänka efter innan grodorna hoppar ur munnen på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0