Dream, dream, dream dreeeeeam.

På psykologin i torsdags så pratade vi i drömmar. En grej var att om man drömmer om en återkommer så kan den betyda något. Typ som drömmar om långa runda hårda saker betyda att man drömmer om det "manliga könsorganet" och en dröm om saker man stoppar något i kan betyda det "kvinnliga känsprganet". Alldeles nyss vaknade jag upp, eftersom jag somnade en stund i soffan. Då kom jag på att det är något som har återkommit flera gånger i mina drömmar den senaste tiden, bland annat då jag sov för en liten stund sen. Och det är nöjesfält. En gång jobbade jag på ett och satt precis och skulle stänga kassan, en annan så gick jag ifrån något för jag skulle iväg på möte om schemat och i den idag drömde jag att jag var på något som liknande disneyland med min nuvarande klass och klassen jag gick in i 9:an.

Om jag hade velat hade jag minst kunnat räknat upp 4 drömmar till som har med nöjesfält att göra. Visst är det skumt? Jag undrar verkligen vad dem betyder. Kanske ska jag jobba där eller så drömmar jag i mitt undermedvetna att jag vill åka dit. Vem vet liksom? Ska nog läsa lite om drömmar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0