!

Nu vet jag vad mina drömamr om nöjesfält antagligen betyder! Frågade min psykologilärare förut och hon trodde att jag drömde om det för att jag vill göra något ohämmat, något spontant som är kul och planerat. Och att jag säkerligen var trött på alla krav som jag ställs på mig, vilka jag bara följer utan att bry mig.

Lite kul faktiskt att få veta hur det ligger till i mina tankebanor. Dessutom så lovar jag mig själv att inom en snar framtid så ska jag göra något oväntat. Så nu är det bara att fortsätta drömma!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tycker jag att du ska göra! <3

2008-11-12 @ 19:29:04
URL: http://anniewackfelt.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fräck phsykologi lärare:D

2008-11-12 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0