fredag morgon 08.26

Hade skrivit ett skitlångt inlägg i går med eftersim datron tydligen inte ville sammarbeta med mig så försvann det någonstans ut i cyberspace. Och nu har jag verkligen inte kraft att skriva om det, är trött som satan.
Mamma var i alla fall in town i går. Eller ja hon är väl fortfarande här, men jag kommer noginte träffa henne mer. 
Jag, hon, mormor och syrran käkade i alla fall på cactuz i går. Stackars mormor, hon undrade ås mycket om on verkligen kunde gå in på ett sådant "studentställe". Men jag fick förklarat för henne att det inte bara är studenter som äter det. Det slutade i alla fall med att både hon och mamma älskade det, då det var så fräscht och trevligt. Med andra ord har cactuz några nya stammisar.

Nu är det retorik som väntar. Hade första lektionen igår och jag vet inte vad jag tycker om skiten än. Vi gjorde i alla fall en orddikt om vårat namn och då sa jag det här:

U - Utstickande
L - Lättretad
R - Riktig slappare
I - Ivrig
C - (o)Ch gillar att träna/läsa/plugga.
A - Ambitiös, Ansvarsfull.

Tycker ni att det stämmer någorlunda bra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0