Gårdagens kväll

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var kul, men inte alls så kul som jag trodde att det skulle bli. Var ju inte alls så mycket folk som det brukar var. Dessutom var maten äcklig, smakade pulvermos. Och någons tal var bedrövligt, ofta man ska tycka synd om herrarna för att dem får stå för mycket i centrum? Hallå eller. Vill nästan säga daaaaaaaa. Och det var ganska tydligt att det typ inte var någon hur herrlaget som inte kan dricka. Antningen kläcker de fula komentarer, ramlar i i väggar, bråkar med varandra, bråkar med sin flickvän eller går där i från utan att veta vart dem ska.

Men, men jag ska sluta klaga. Det roliga av kvällen bestod i alla fall av mycket skratt och dans, med de bästa lagkamraterna och den bästa tränaren. Herregud, vad gubbarna kan bugga. Trodde att jag skulle spy efter en dans.
Sånt är livet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0