Hur kan man?

Asså var det någon som såg på Inseder i går på tv 3? I alla fall så hade dem ett repotage om något ställe i Sverige där det var någon jävla idiot som åkte runt på olika gårdar och våldtog och våldförde sig på djur. Oftast hästar. Då de gjorde det brukade de binda fasst djuren i benen med rep så att de inte skulle kunna ta sig någonstans. En häst, bland andra, hade han våldtagit och sedan tryckt upp en halv kvast i rumpan på den så att alla tarmarna sprack. när ägarna sedan hittade denforsade det nästan blod ur den och strax efter dog hon. Idioten hade även våldtagit hönor. och då förstår jag inte varför de inte dog på fläcken med tanke på att det känns som om dem borde spricka.

Jag förstår verkligen inte hur någon kan göra så här. Det är sorgligt och riktigt sjukt. Arma djur. Riktigt hemskt var det att se det repotaget, jag fick jätteont i magen. Dem trodde att dem hade hittat den som gjorde det, för de hade fått hans DNA via sperman, plus att de hittade sågspån från boxarna i hans fickor. Men han menade att det var någon annan som hade lagt dit dem. Liksom vad tänker han med? Hoppas fan att han får sitta bakom lås och bom tills han ruttnar, för så gör man inte. Gud, vad upprörd jag blir!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jaa, det är fan helt sjukt! Såg också det... :(

2008-11-14 @ 12:10:04
URL: http://anniewackfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0