Intresseklubben antecknar

Snacka om att det var svårt att gå upp klockan 6 i morse när man nu efter en veckas lov har blivit van vid att stå upp sisådär runt 11-12. Tror att jag fick någon slags chock av det för det känns som om jag inte riktigt är vaken ännu.
I alla fall spelade vi innebandy på idrotten förut och jag har tydligen glömt bort hur kul det var, för detta var den roligaste idrottslektionen på länge vill jag lova. Så nu ångar jag allt att jag slutade med det. Men det är lätt att vara efterklok.

Illamåendet har verkligen gått upp och ner i perioder sedan i fredags, samtidigt som jag har väldigt svårt för att äta. Fattar verkligen inte vad det är med min mage, eller mig? Orka att den gör uppror just nu. Dessutom är jag verkligen vrålhungrig men det känns bara som om maten typ växer i munnen. Alltså känner jag mig som ett benrangel, även fast jag verkligen inte är det. Okej.

Kommentarer
Postat av: C

Ja fan de var jobbigt att gå upp tidigt idag måste jag säga!

men ursch,jag tycker du ska titta upp de med magen om de forsätter, de låter icke bra!

hatar att ha ont i magen!

2008-11-03 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0