jag är såld

Med risk som att låta som världens-fjortis-tönt: Fy katten vad Robin B är snygg. Om jag hade fått turen att vara ihop med honom hade jag dött. Inte för att Alex inte duger men... Killar med mörkbrunt hår och snelugg är fan den sexigaste och snyggaste som finns. Mmmmmmmm. Idag är jag så jävla sur för att Alex rakade av sitt fina, bruna, långa, halvlockiga hår med snelugg. Robin B's utseende in my heart forever. Gud det är nästan så att jag skrattar för mig själv.




Ps. Fan vad gött att Anna äntligen åkte ut. Är så himla trött på henne och hennes jobbiga stämma.

Kommentarer
Postat av: barrro

sLut, han är inte snygg!

och anna har bra röst!

2008-11-22 @ 13:37:21
Postat av: Anonym

hahaa han är skitful, usch och fy

2008-11-22 @ 14:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0