Jag måste börja skita pengar

Gud vad jobbigt det är när det är massa saker som man vill ha/behöver, vid precis samma tidpunkt då man inte har så stor budget, vilken man egentligen kanske borde handla julklappar för.
Saker som jag behöver vill ha: 

  • Inomhusskor till fotbollen.
  • Vanliga "tennisskor" som det så finnt kallas.
  • En kofta.
  • En flanell skjorta, a i alla fall en mysig en.
  • En tee/tischa.
  • Oversiza t-shirt.
  • En svart långärmad t-shirt.
  • Chinos. Gääärna lila.
  • Nya hudprodukter. Speciellanpassade till äckel årstiden som vill att man ska bli torr.

Nu orkar jag inte lista upp mer saker, på grund av en möjlig depression. Antar att jag egentligen ska vara nöjd för jag har ju mina nya älskade glasögon. Blink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0