Lost in Translation

Har alldeles nyss skrivit klart en reccensionen om världens tråkigaste bok på engelskan. Jag säger bara läs ALDRIG "This man and me" av Alison Jameson. Kunde nästan inte ens skriva något om boken för att den inte hade någon handlig.

Förövrigt kan jag meddela att det var väldans skönt att ha sovmorgon imorse, även fast jag var lika trött efteråt. Plus att jag så ska jag berätta för er att min morbror är just nu med hans tjej på BB som klämmer ut deras barn och min kusin. Sheet hoppas att det går bra. Längtar riktigt efter att få se det lilla knytet. Undrar om det är en pojke eller flicka? I början slog jag ju vad om att det var en tjej, men nu tror jag nog att jag har ändrat mig. Men, men det är bara att vänta och se. Dock är väntan otoligt jobbig, jag hatar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0