Måndagen den 10:e november 08:26

När jag satt i bilen i morse på väg till bussen hörde jag när Idol-Lars intervjuvades på radion. Åh, herregud vad karln säger emot sig själv. I ena stund säger han att idol är skit och att han inte har lärt sig ett skit, medan han i nästan säger att idol är toppen, att han älskar alla som medverkar i det och att han verkligen inte ångrara att han var med. Lite knepig han är eller. Tror fan att det här har stigit honom lite åt huvudet.

Förresten, idag ska jag hämta dem efterlängtade glasögonen. Hoppas verkligen att dem fortfarande ser lika bra ut så att jag inte ångrar mig. Ska lägga ut bilder sen så att ni får avgöra om dem duger eller inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0