Skrivkramp

Idag har jag då skrivit. Först var det psykologiläxa/förhör/prov men jag skulle nog kalla det prov. För det var allt mycket att skriva. Hade räknat med små och korta frågor, men icke. Men sedan släpptes bomben på Stresshanteringen. Vi skulle ha sluttenta och då lägger hon fram en lapp med 15 frågor på och på ala ska man svara utförligt. Jag skrev 8 A4sidor med liten text och det tog en timme och femtio minuter. Fy fan, vad ont jag har i fingerlederna nu alltså.

Men trots smärtan stannade duktiga jag kvar på extra matten, som förövrigt sög eftersom det var så många där, vilket resulterade i alldeles för lite hjälp. Fast det var ändå skönt att det historialektionen var inställd så man fick lite extra tid att ta det lugnt på. Fast det bästa är nog att idag finns det inget att plugga på för första gången på väldigt länge. Snacka om att jag är glad och lycklig.

Förstår att ni har tagit fram pennen för att anteckna nu kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0