söndag 11.37

Jaha, söndag igen. Den är helgen har verkligen gått skitfort. Var hos Leo igår, det var skitkul faktiskt. Kanske slänger ut lite bilder sen. Jag och Leo bestämde att han ska trycka en t.shirt till mig. "Music is my hot hot sex" ska det stå på den. Blir nog säkert bra. Kul att ha en tröja som ingen annan har i alla fall.

Idag är det plugg för fulla muggar. Har spanska prov i morgon och jag har inte börjat plugga än(!). Idioter som lägger proven på måndagar. Då förstörs ju hela helgen.

Detta var ett väldigt meningslöst inlägg, vilket även de andra inläggen har varit den senaste tiden. Jag ska försöka bätta mig. Eller nej nu låter jag som alla andra bloggare. Jag ska fortsätta i dem här banorna tills det blir bättre av sig självt. Så. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0