spinn me around

Jösses Amalia, vilken hysteri det har varit iskolan idag. Men ta det lugnt, inget allvarligt har hänt, vi skulle bara ha samhällskunskapsprov. Så alla var som yra hönor. Förstår inte vitsen med att alla stressar upp sig så jäkla mycket. Situationen blir liksom inte bättre för det. Aja, jag vet inte, kan ju hända att man mår bättre av det. Vad vet jag. Dock så blev jag i alla fall helt förvirrad av det. Chilla fö fan.

Provet gick i alla fall bra. Tycker faktiskt att det var hyfsat lätt, i vilket fall lättare än jag trodde. Helt klart G och det är alltid något. Så jag tyckte att jag förtjänade något gott, vilket resulterade i en kycklingsallad från cactuz. Och sheet så mätt jag blev, fick spara halva till en möjlig kvälls mat. Annars för jag väl skänka det till fåglarna eller något.



SnurrSnurrSnurr

Kommentarer
Postat av: c

cactus, muuums!

2008-11-11 @ 21:19:18
Postat av: Felicia

Neeej gör han inte alls de:( Inte säga så om min drömmkille :D

2008-11-11 @ 21:24:48
Postat av: ullis

Vilken kille?

2008-11-11 @ 22:06:02
URL: http://ulricalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0