"Tomorrow, tomorrow, I love you tomorrow..."

Nu ska åka hem till min så kallde pojkvän som är väldigt sur och grinig just nu. Fråga mig inte varför men....

Morgondagens planer:

- Upp klockan 10 och åka hem för att baka en smarrig tårta.
- Äta den och göra mig iordning.
- Tillbaka till Alex på middag. ThanksGiving middag till och med. Har aldrig ätit det så det ska bli intressant.
- Går förhoppningsvis på tantgympa.
- Se på "Hemma är bäst" på TV4.
- Sedan väntar sängen.

In i mellan det måste jag hinna med att plugga med. Vilken dag alltså.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar; Åååh va glad jag blir :D... TACK TACK :D ska börja uppdatera den oftare :)

2008-11-09 @ 00:17:38
URL: http://mongji.webblogg.se/
Postat av: c

Ja gott!

vaddå tantgympa? nyfiken!

2008-11-09 @ 11:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0