00:09

sitter här och kan knappt hålla ögonen öppna men känner heller inte för att somna i soffan. Sitter då barnvakt åt världens sötaste kusiner. Fast jag måste erkänna att det tar på krafterna. Hopaas bara att min moster kan få pallrat sig hem någon gång, jag vill ju med hem!

Vi har suttit och sett på Stjärnor på is, och gud vad glad jag är för att Josefin Craaford åke ut. Liksom finns det någon person i världen som är så spänd som hon? Lovar att jag skulle ha gjort det där bättre!
Ska faktiskt bli rätt kul att läsa hennes blogg, för att se vilken bortförklaring hon kommer med. Kanske var det att skinnet satt fel?
Nä, nu får jag lägga av. Ska återvända till soffan, kanske jag somnar trots allt. Good Night!

PS. Om ca 8 dagar har jag en til liten kusse. Tror nog att jag längtar mest av alla. Och jag slår vad om att det är en tjej! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0