Back on Track

Det blev ingen lång shoppingrunda, för Alex hittade sina jeans direkt. Och sedan orkade han inte gå in ouch ut i massa töntiga tjejaffärer, som han uttryckte det. Men jag fick i alla fall köpt mig en deo. Den luktade jättegott. Hoppas bara att den är bra för huden, men det borde det den bara för det är ju Nivea.
Äh, jag svamlar.

Som sagt, fick jag mitt kontantkort. Känns allt lite roligt med något nytt. Också är det superbra att om jag laddar på med 300 kr så får jag allt gratis onom tre, gratis till alla fasta nät, 3000 fria sms, samt gratis Msn och Skype. Dock bryr jag mig inte om det sistnämdam särsklit mycket. för er som vill ha det är mitt nya nummer: 0763231679.

Kan ju också säga att min mamma har börjat uppdatera sin blogg lite oftare nu så ni kan ju besöka den här >> http://assiolsson.blogg.se



En ganska dålig bild på när jag snabbt försökte fixa till min morgonfrill imorse.
Dock lyckades, eller hann jag inte, så idag har jag gått runt och kännt mig som en tönt i skolan.vilket jag aknske är, men ändå
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0