bara lite snack så där

Har inte fått reda på något om vad som sades på mötet. Fan. På ett sätt är jag ändå nyfiken eftersom det handlade om mig, men å andra sidan så kanske jag inte vill veta i fall det är något som jag verkligen inte tycker om. Träffade ju mamma förut + att jag pratade med henne i telefonen, fast hon sa inget. Så mamma om du läser det här får du faktiskt tala om vad det är frågan om. Fattaru? Skitsam, bara det blir något bra av alltihop för det är det som är det viktiga. Är jag inte bra optimistisk nu kompisar?

Förresten hörde ett gött skämt på tvn förut. För er som har hört det får höra det igen, men för er som inte har det, här kommer det: "Alla barnen såg på tv, förutom märta för hon hade migränsmärta." Hahahahah erkänn, lite rolig var den allt?

Kommentarer
Postat av: Annie

Du är gör optimistisk Ulle! <3

2008-10-13 @ 22:06:03
URL: http://anniewackfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0