bokmalen is bored

Visst, jag älskar att läsa. Det är avslappnande, spännande och dessutom lärorik på alla sätt och vis. Men när man känner sig tvingad att läsa är det bara pest och pina. Och så är det för mig nu, eftersom jag måste ha läst klart min dötråkiga bok utan handling tills på tisdag, då vi ska göra en reccension om den direkt på lektionen utan ordbok och skit. Har redan fått som förlag att läsa en annan färdig reccension på internet, men nu är det så att jag självklart inte hittar någon. Dock är det kanske inte så konstigt, med tanke på att det är väldens tråkigaste bok som ingen säkert har velat läsa ut!!!!!!! Nä, måste återvända till den tråkiga världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0