Dagen i helhet



  • Gjorde psykologiprovet. Gick faktiskt ganska så bra. Godkänt i alla fall.
  • Åt äntligenpå cactuz. Med Annie. Gör gott, men ack så mätt jag blev.
  • Fick tillbaka Historiaprovet. VG. Good girl.
  • Hem till munkis och iväg till kuratorn för att snacka lite. Kom tyvärr inte fram till något större den här gången heller. Bara att jag ska fortsätta bo hos mormor ett tag framöver.
  • Jag kom på att jag inte vet vad jag vill. Jag vet inte. Jag vet inte. Jag vet inte.
  • Traskade vidare till bibblan med alla tusen stenåldriga böcker. Hittade 4 som verkade intressanta.
  • Gick hem, softade i soffan.
  • Mamma ringde och ville att jag skulle hänga med till Skåne imorgon. Har beslutsångest vad gäller saken. Should I stay or should I go?
  • Softilerade i soffan, hamnade sedan här.
  • Ska snart ta mig en dusch, sedan kila hem till Alex och spendera lite tid med honom.

  • Mycket kärlek.


    Kommentarer
    Postat av: caroooooooooo

    Jag fixar med en anka åt dig:)

    2008-10-16 @ 21:03:23

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0